Brev:
Rugbrød med kerner og børn
9. august 2005
Alder:
10 mdr.
Rugbrød med kerner og børn
Hej Helen
Min datter fylder 10 mdr. den 19. august.
Hun har hidtil fået rugbrød uden kerner - samt lyst brød uden kerner.
Hvornår må hun få alle slags brød?
Hun er ret glad for teboller fra bageren og hun fik mange af dem i vores sommerferie. Vi køber også een til hende, hvis vi er ude og handle og hun bliver utålmodig...men, men jeg har lidt dårlig samvittighed, når jeg giver hende dem - for jeg ved ikke, om de er OK....hvad synes du? Selv gav jeg hende slet ikke sådan nogle boller, før jeg så, at de ikke havde de store skrupler over det i mødregruppen...jeg syntes, de var for usunde...
Glæder mig til at høre hvad du synes...
Hilsner
Lise